????یوتیوب دو قابلیت جدید شناسایی زمان آنلاین بودن مخاطبان و تقسیم ویدئوهای طولانی به چند بخش را برای کاربران Creator عرضه کرد.
????فیسبوک، GIPHY را با اینستاگرام ادغام کرد. GIPHY همان استارتاپیست که سرچ گیف روی پلتفرمهای مختلف از جمله تلگرام، واتساپ و اینستاگرام را مهیا کرده. به نظر میآید که فیسبوک با GIPHY به رقابت با تیکتاک بپردازد.
????گوگل تبلیغاتی را که از باتری و یا دادههای کاربران استفاده میکند را محدود میکند. تبلیغاتی که بیش از ۴ مگابایت از اینترنت کاربر را مصرف کنند و یا در یک دوره ۳۰ ثانیهای، ۱۵ ثانیه CPU را درگیر کنند، حذف میشوند.
????گوگل سرچ کنسول استفاده از APIهای مبتنی بر HTTP و JSON-RPC را متوقف میکند.
????اینستاگرام امکان جدید Guides را برای اکانتهای creator و business رونمایی کرد. با اضافه شدن این قسمت میتوانید عکس و فیلمهای با توضیحات مفصلتر و در قالب محتوای طولانیتر تنظیم کنید.
???? شرکت نجوا از زیرمجموعههای یکتانت در راستای تبدیل شدن این شرکت به یک پلتفرم جامع ریتنشن مارکتینگ، سرویس ایمیل مارکتینگ را نیز راهاندازی کرد ( https://t.me/DMboard/3350 ).
????توییتر امکان جدید تعیین افراد برای کامنتگذاری در زیر توییتها را رونمایی کرد. ( https://t.me/DMboard/3351 )
دیجیتال مارکتینگ مارکتینگ ,میکند ,giphy ,جدید ,امکان جدید منبع
درباره این سایت