دو اتریبیوت جدید لینکها که به وبمسترها در شناساندن ماهیت لینکها به جست و جوی گوگل کمک میکند و همچنین ارتقا اتریبیوت nofollow:
rel="sponsored:
از اتریبیوت اسپانسری جهت تعیین لینکهای تبلیغاتی، اسپانسری یا سایر لینکهای حمایتی که در سایت موجود است میتوان استفاده کرد.
rel="ugc":
هنگامی که در محتوای تولید شده در سایت شما به توسط کاربران، لینکی موجود باشد (برای مثال در کامنتها و یا پستهای انجمنها) برای شناساندن آن میتوان از اتریبیوت rel=ugc که مخفف User generated content است، استفاده کرد.
دیجیتال مارکتینگ اتریبیوت منبع
درباره این سایت